عشق خاموش

اگر دریای دل آبی است ........تویی فانوس زیبایش

اگر آیینه یک دنیاست ....تویی معنای دنیایش

تو یعنی دسته ای گل را.....از آنسوی افق چیدن

تو یعنی پاکی باران.....تو یعنی لذت دیدن

تو یعنی یک شقایق را....به یک پرواز بخشیدن

تو یعنی از سحر تا شب.......به زیبایی درخشیدن

تو یعنی یک کبوتر را ...ز تنهایی رها کردن

خدای آسمانها را ...به آرامی صدا کردن

تو یعنی عشق نیلوفر....همیشه مهربان بودن

تو یعنی باغی از نرگس.....تو یعنی کهکشان بودن

تو یعنی چتری از احساس ......برای قلب بارانی

تو یعنی پیک آزادی .....برای روح زندانی

تو یعنی دسته گل را ..به دست اطلسی دادن

تو یعنی در زمستانها .....به یاد پونه افتادن

اگر چه دوری از اینجا....ولی تو اوج زیبایی

کنارم هستی و هر شب....به خوابم باز می آیی

اگر هرگز نمی خوابند....دو چشم سرخ و نمناکم

اگر در فکر چشمانت ...شکسته قلب غمناکم

ولی یادم نخواهد رفت....که یاد تو هنوز اینجاست

میان سایه روشنها...دل شیدای من تنهاست

نباید زود می رفتی....و از دل کوچ می کردی

افقها منتظر ماندند ....که از این راه بر گردی

اگر یک آسمان دل را....به قصد عشق بردارم

میان مهر و زیبایی تو را من دوست می دارم

(تقدیم به کسی که خیلی دوسش دارم ولی هیچوقت نمیتونم بهش بگم)



نظرات شما عزیزان:

نازنین زهرا
ساعت12:46---11 دی 1395
سلووووم داداشی
چطوری خوبی؟؟
دلم تنگ شده واست داداشی امسالم نهاییم نمیتونم بیام چت و اینا امیدوارم هردوتون خوب باشین..
پاسخ:سلام عزیزه دلم امیدوارم تو هم خوبو شاد باشی منم دلم برات تنگ شده عزیز ایشالا تو درسات موفق باشی موفقیت تو آرزوی قلبی من هستش نازنینم


نازنین زهرا
ساعت15:12---19 مهر 1395
سلااااااااااااام
خوبی داداشم دلم برات تنگیده خیلی زیاااااااااد


ازم متنفری
ساعت22:11---12 مهر 1395
امیدوارم به عشقت برسی.کار نشد نداره امتحان کن ضرر نمیکنی

...
ساعت19:38---3 شهريور 1395
سلام بوتان چت که میزنم سون میاره که کاربر انلاینش 4312 هس اونجاس؟؟؟؟؟؟ ادرس انگلیسیشو بزار دا مرسیی بزار بتونم پیداش کنمم
پاسخ تو گوگل بزن غمکده ی ایلیا وارد وبلاگ که شدی آدرس روم اونجا هست بزن بیا اسم من هم قدیمی هست


...
ساعت20:39---28 مرداد 1395
فرزان کجایی تو؟؟. دیگه یهویی بدون خبر نرو هیچوقت نگرانت میشیم دیوووونه...

دوستارت:نازنین زهرا


...
ساعت20:17---11 ارديبهشت 1395
سلام خوبی فرزان؟؟. اخه تو کجایی نگرانتم بخدا
چرا نمیای. نمیگی دل دوستام برام تنگ میشه. مگه انصاف نداری خودت دلتنگ نمیشی. خداییی دلتنگتم. تو خودت دلتنگ ما نمیشی ولی فک نمیکنی ما دلتنگت میشیم خخخ. موفق باشی بیا منتظرتیم فرزان.
دوستارت نازنین زهرا


نازنین زهرا
ساعت20:43---2 ارديبهشت 1395
سلااااام مطلبت خیلی عالییییییه. ولی آخرشو دقت نکرده بودم الان دیدم. شیطون عاشق شدی بهم نگفتی؟؟. مگه من مردم که بهم نگفتی. هر کیه بهم بگو من باهاش حرف میزنم حلش میکنم خیالت تخت تختکاش از همون اول بهم میگفتی...
پاسخ:من امشب 28مرداد حرفاتو خوندم اگه دوباره اومدی یه جایی بگو بیام تا باهات حرف بزنم منم دلم برات خیلی تنگ شده خیلی زیاد من نمیتونستم بیام چراشو بهت میگم فقط یه جای دیگه رو انتخاب کن تا حرف بزنیم چون دیگه نمیخوام اونجا برگردم
پاسخ:هرچی اومدم نشد تو بیا بوتان چت


نسترن
ساعت13:31---4 آبان 1394
چو غواصی که از صید صدف مأیوس برگرددنفس تا کی رود پایین و با افسوس برگردد؟
پاسخ:باریکلا شاعره خوبی هم که هستی من بالاخره تورو کشف میکنم خخخخخخخخخ


نسترن
ساعت13:25---4 آبان 1394
هیچ کاری نشد نداره بش بگو فکرتو مثبت کن یه عمر حسرت این ونخور که ای کاش بش میگفتم
پاسخ:چشم عزیزم


simin
ساعت16:31---3 مهر 1394
چه سخت است مرور کردن خاطراتی که روزی شیرین ترین بودند

اما حالا آنقدر تلخ شده اند که هم دلت را به درد می آورند

هم اشکت را در می آورند !
پاسخ:زیبا بود ممنون


وانیا
ساعت15:18---31 شهريور 1394
سلام دوست عزیزمطلب بسیار زیبایی بود مطمئنم یه روزی میرسه که بتونی بهش بگی کار نشد نداره
پاسخ:خیلی ممنون از حضورتون دوست مهربونم


دریا
ساعت16:03---28 شهريور 1394
فقط یادت باشه خیلی زود دیر میشه...

دریا
ساعت13:08---28 شهريور 1394
تو تلاشتو بکن اگرم قبول نکرد حداقل تو حرف دلتو زدی...
اگ کمک خواستی بهم بگو داداشی.
پاسخ:ای کاش میتونستم بهش بگم. ممنون از مهربونیتون لطف دارید عزیز


دریا
ساعت22:59---27 شهريور 1394
شعر قشنگی بود...
امیدوارم بالاخره بتونی بهش بگی...
پاسخ:نمیتونم


negar
ساعت0:55---27 شهريور 1394
اوخي الهي خخخ
پاسخ:مرسی از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 26 شهريور 1394برچسب:, | 23:53 | نویسنده : farzan |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.